active core مولتی نیست . هسته های فعال پردازنده هست .مولتی یا همان ضریب روی پردازنده شما قفله . شما خیلی کم میتونی این پردازنده رو اور کنی . باید از تو بایوس وضعیت host bclk رو چک کنی روی اتو نباشه.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط SajjadKhati برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
تنها راه اور این پردازنده افزایش bclk هست نه چیز دیگه
شات بالا رو ببین فقط bclk رو 3 تا بالا برده






پاسخ با نقل قول
Bookmarks